»

Ahad, 20 Jun 2010

Goodbye Holidays~

Goodbye to holidays~
Daaaa,seen you soon...
I'm going back to my hostel~
Happy Father Day to my Abah,
i love you so much~

U'r the best!!!

P/S:i'm still in holiday mood~
X nak balik hostel...Waaaaa~


Khamis, 17 Jun 2010

KoRea 4eVeR~

I love Super Junior,so I will support KOREA too~
haha,reason ntah pape
Tonight KOREA vS ARGENTINA~
Kalau seri pun jadi la.. Haha~
Kalau x dpt pun xpe la~
GO KOREA~
GO ASIA~
pape pun GERMAN the best...



P/S:its look like KOREA kalah teruk~
arghh,KOREA dont worry I will support you
=(

Rabu, 16 Jun 2010

Fifa World Cup~

saya DEMAM
DEMAM piala ayam,huhu~
Tonight Spain main,tak tahu la menang ke kalah,
tapi memandangkan pemain-pemain dia hebat menang kot...
even ramai orang jangka spain menang tahun ni...
tak tahu sama-sama la tunggu nanti...
hope2 GERMAN tak mengecewakan,
Go GERMAN!!!
Sorry for the short post..
I have no idea..
Hoho~


P/S:wish GERMAN go to FINAL...
<3>

Sabtu, 12 Jun 2010

Bored Holiday~

Holiday,actually it was supposed to be fun..
but i do not enjoyed it....
huh,rasa-rasa berat badan makin bertambah,
tak lama lagi jadi tong drum la...
hehe~
hope for the joy!



P/S:If only we'd stop trying to be happy we could have a pretty good time~

Khamis, 10 Jun 2010

Korean,

Dulu tertanya2 jugak aku kenapa member-member aku gila sangat kat boyband korea,
dan sekarang aku tahu kenapa...
hehe~
mereka sangat best!
Dulu aku kenal suju je,
sekarang semua aku dah kenal ada la certain2 yang x tahu...
hehe,



video
P/S:Korean Rocks~
U=video clip~